poniedziałek, 9 stycznia 2012

Postanowienie noworoczne

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim postanowieniem noworocznym. A mianowicie zaczęłam trochę zaniedbywać fotografowanie przez czyste lenistwo. Dlatego też moje postanowienia na rok 2012 to:
1. Poświęcać codziennie przynajmniej 15 minut na rozszerzanie mojej wiedzy na temat fotografii. Swoją wiedzę poszerzam dzięki stronom internetowym poświęconym fotografii. Najczęściej wchodzę na:
Szeroki Kadr Portal edukacyjny Akademii Nikona
Fotoblogia
Fotografuj.pl
A także czytam książki, takie jak na przykład Wielka Księga Fotografii National Geographic albo ebooki dostępne za darmo na różnych portalach.
Inspiracji zaś szukam głównie na
flickr
w magazynach internetowych, takich jak
Pokochaj Fotografię
FotoGeA
lub też w różnych albumach fotograficznych.

2. Zrobić codziennie przynajmniej jedno zdjęcie. Nie musi to być jakieś wyszukane zdjęcie. Może być to nawet fotka obiadu. Ale żeby nie stracić kontaktu z aparatem. W ostatnim roku omijałam często aparat, tłumacząc się, że nie mam czasu albo dobrego motywu. Jednak motyw zawsze się znajdzie. Wszystko zależy od chęci.


you
Udanego roku 2012!

1 komentarz: